Stránky

sobota 17. května 2014

Spring pls!

Fotky jsou z dnů, kdy sluníčko ani volnej čas nebyl vzácností a člověk měl do všeho chuť. Mám pocit, že od neděle to jde teď pořád stejně: ráno vstávání, přežívání nechutnýho vítru a hledání alespoň kousku modré oblohy, chill venku do tmy (a ignorování na kost promrzlýho těla) a 4 hodiovej spánek. 
.
.
Mimochodem právě probíhá Týden města, tak je pochopitelný, že není času nazbyt.
(a Brno zvládá mít na svý poměry docela hezkou atmosféru)
zajďete!

a já jsem tady nejvíc slušňajda



 swag: 29,- košile, svetr po teťě, Primark sukně a náramky a H&M boty a věněček, co tady spíš vypadá jako gumka
nejlepší batůžek!!

RAAAAAAAAAAWWWWWW L

PS: jaro pls!
PPS: dneska Muzejní noc (juhuu)
PPPS: chci hodně času a spát a pít jenom zelenej čaj a chodit a výstavy a opalovat se v parku a v neposlední řadě mít hotový všecky dlouhodobý projekty, který se a mě najednou sypou
PPPPS: Byli jte se někdo kouknout na Czech the light? Jsou to různý světelný instalace po Brně a je to tam do dneška. Moc dobrý, fakt, zajděte!

7 komentářů:

  1. sluší ti to :) ta sukně je super :)

    OdpovědětVymazat
  2. You are such a cutie! Like a beautiful princess! *O*

    ❤ ✿ NEW POST ✿ ❤
    Rinako

    OdpovědětVymazat
  3. Super fotky a outfit a na instalace možná zajdu! Taky bych brala lepší počasí! Jo a mám dojem, že jsem vás viděla na české!! :)
    Young, wild and free

    OdpovědětVymazat
  4. ten outfit je tak dievčensky roztomilý, je to cuute :3 :D haha
    krásne fotky!

    lookjournals.blogspot.com

    OdpovědětVymazat