Stránky

úterý 30. dubna 2013

Hurry up

Včera jsme vám slibovaly vtipný fotky... Jenže to jsme ještě nevěděly, jak hrozně dopadly!!! Naše (moje (Lucka) hlavně) focení je totiž celkově dost obtížný. Na většině fotkách dělám hrozný blbosti a když už se konečně rozhodnu tvářit normálně, stejně to nevydržím a začnu se smát. + jsme u těhle fotek vůbec nepřemýšlely + tam byla ještě Peťa ))) Myslím, že to už je dost agrumentů)) 
noční můra všech věcí, který se dají rozbít >>> 2x Cimba))
v zápalu focení hhh) + asi takhle budu vypadat na školní fotce
"Tvař se přirozeně!"
hrozně dlouho mi trvalo, než mi došlo, co na téhle fotce vlastně je: límeček, kterej je nějak divněj pokroucenej a moje BRADA!! Bohužel je to jediná fotka toho límečku (to je to nepřemýšlení)

farmářská aneb true friends
vážně?!
a jedna do rodinnýho alba (hhh to už jsem úplně hotová... viz ta košile)

Lucka: Primark shirt// handmade skirt// ?? tights// Pepe Jenas shoes
Tak doufám, že jste to nějak přežili a zítra už je Majáles v těch Řečkách, takže se těšte))
RAAAAAAAAAAAAWWWWW LUCKA&KLÁRA

PS: Když spěcháte, vždycky se něco stane!
PPS: Kovový tyče, tenký asi 4mm, co drží plátno v atelieru nejsou tak pevný, jak si myslíte.
PPPS: Asi mám ráda holuby

10 komentářů:

  1. Vtipný fotky:D:D ale hrozně ti to sekne, když se netváříš, jako když kakáš:D

    OdpovědětVymazat
  2. V jakém ateliéru jste byly, smím-li se zeptat? A ta první fotka je parádně složená!:)

    http://ordinary-silly-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. u nás ve škole, takže SŠUD Brno ))jsou to fotky vyfocené tak za 12 minut a to si nedělám srandu. Takže jako fakt kvalita :D ale děkujem moc!

      Vymazat
  3. ste super :D a znám to já se vždycky hrozně směju a pak při pohledu na fotky zjistim že vypadám jak kobyla :D

    OdpovědětVymazat
  4. the outfit is super cute...


    megha
    http://meghafashionista.blogspot.in

    OdpovědětVymazat
  5. oběma vám to hrozně sluší, ta košile je nejbožejší <3

    OdpovědětVymazat
  6. My se se třídou domluvili, že se všichni na školní fotce budeme tvářit přesně tak americky, jako ty na tý druhý fotce :D A vypadá to dobře..a vtipně :)
    Ta fotka s dinosaurem je skvělá! Se mnou se nikdy vyfotit nechtěl :(

    OdpovědětVymazat