Stránky

středa 20. března 2013

Calamity

V pondělí to bylo vážně bláznivý. Napadlo aspoň půl metru sněhu. Na trénink jsem přijela o půl hodiny později (což je dost i na mě) a domů jsem se pak vracela skoro dvě hodiny. Každopádně už to naštěstí pomalu slízá )). Ale jak to taje, tak to všude klouže a člověk pak může fakt snadno spadnout( né, že by se mi to stalo...), takže nevím, co je horší, kalamita nebo břečky? 
rozcuchaná
zamyšlená (LUCKO :DDD)
potměšilá (nejsem si úplně jistá, jestli vím, co to znamená...)

just holub
stár blogu

Lucka: H&M top, sweater, tights and kneesocks // handmade skirt // Reno shoes // qplusbodka nebo proste FFM brooch
Klárka: Rip Curl shirt // H&M jeans, coat and bag

Pak jsme šly ještě na chvilku posedět s Peťou a Lucianou do Panerky. Dobrá rada: nesnažte se krást Klárce cheescake!
za 25,- no nekup to

Další rada, nikdy si nestahuje meme generator, Kláru to pohltilo.

true...

RAAAAAAAWWW LUCKA&KLÁRA

PS: nezpívejte si , když si nejste na 100% jistí, že vás nikdo nesleduje
PPS: Brno je malý
PPPS: hipstři nehrajou na žlutý auta, ale na hnědý holuby
PPPPS: pozítří už je Glee

4 komentáře:

  1. Moc móc sluší!! HOloubek je dokonalý!!

    OdpovědětVymazat
  2. hezké fotky :) moc vám to sluší :)


    http://fashionbynat.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Ten holoubek je skvělý! . Moc vám to sluší )
    jsem nový follower :)
    http://katerinazuzanakova.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. just holub :DD krasny ste holky))

    OdpovědětVymazat