Stránky

úterý 12. února 2013

HURE BITTE

Zdravím z Rakouska!
Je tu tak krásně, že tomu sama ani moc nevěřím, jsem tu už od soboty a za ty 4 dny tu bylo každý den sluníčko. 
Tenhle rok tu se mnou není Lucka (což je hodně krize), takže se večer na glee musím dívat sama.
Ale na svahu si dám do uší sluchátka, pustím si něco jako The Naked and Famous nebo MGMT a jede mi to skoro samo. Zjistila jsem že mi lyže už vůbec nechybí, prkno je perfektní, tenhle rok jsem se rozhodla naučit nějaký skoky, nebudu tvrdit že mi to jde, nejde ale snažím se.
Takže spíš jezdíme s bráchou freeride (když tohle slovo píšu, cítím se fakt krutě) 
Každopádně, celou dobu si všechno natáčím na kamerku a teď zjišťuju že tu nemám kabel, skvělý, takže to legrační videa sem dodám později)

Tady jsou nějaký fotky z dneška :
 (smetana)
 (pihy)

 (nejlepší výhled z pokoje)





 (p.s. tady už sluníčko není protože bylo tak 5 hodin odpo)

 (nejlepší galaxy budna before it was cool//meatfly)
  (co by to bylo za hory bez nutelly)

Tak se mějte všichni krásně, ráda bych napsala líp než já ale to už moc nejde (tohle je vzkaz pro Lucku, i miss you sis.) 
užívejte si prázdnin a nepromarněte čas válením! 
ps. : kluci na freestyle lyžích jsou sexy
pps :  učte se německy protože mně se už všechno vypařilo z hlavy a teď nemůžu sbalit žádnýho sexy freestyle lyžaře
ppps : poslechněte si tyhle písničky
                                                     - když se sprchujete
                                                     - když vystupujete z šaliny
                                                     - když jedete na snb,snowboardu,prkně nebo jak tomu říkáte
                                                     - když jste ze svou nejlepší kamarádkou
                                                     - když vstáváte
                                                     - když děláte cokoliv


RAWW KLÁRA) 

3 komentáře:

  1. no jejda Klárko. ty seš ale hrozně kjůt víš to ? :)

    OdpovědětVymazat
  2. I miss you too crazy )) rano du lyzovat v 9 :D to zname... Jinak fakt cute fotky aj clanek **

    OdpovědětVymazat
  3. já teda spíš při sprchování poslouchám ' http://www.youtube.com/watch?v=61lke-zN8GU ' - připadám si pak hrozně sexy :3 ale jinak všechny písničky sedí ! a chci nutellu v maxi kýblu ! zdar freeridovejm lyžařům <3 milujeme je !

    OdpovědětVymazat