Stránky

neděle 6. ledna 2013

New start

Tak jo! Prázdniny končí, začíná škola, tréninky a další různý "povinný a pravidelný" aktivity. To znamená, že už na náš blog nebudem přispívat tak často (respektive každý den). S největší pravděpodobností se tady budou objevovat články/fotky/gify/... asi v úterý nebo ve středu, v pátek a o víkendu. Ale nevylučujem, že se zde občas objeví články i někdy jindy. Tím vám (čtenářům :DDDDDDDDDDDDDDDDD panebože tenhle mě vždycky dostane) chci naznačit, abyste příliš nespoléhali na pravidelnost tohoto geniálního blogu.

raaaaawww Lucka
ps: ne, že by to nějak mělo vyjadřovat náš blog
pps: v telce je 10 things i hate about you, tak se běžte povinně dívat čtenáři (:DDDD už zase)

5 komentářů:

  1. teenager post nejlepší na světě ! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to je! mám pořád pocit že mě někde sledujou a pak to napíšou. hah

      Vymazat
  2. něco jako když, lezeš do schodů po čteřech... cože? kdo to řekl (nahlas)? :D :D

    OdpovědětVymazat
  3. VŽDYCKY TO TAK JE! ZABÍT ! GRRRRRR! pak je mi z toho do breku, když se mi něco povede ale nikdo mě nesleduje :'(

    OdpovědětVymazat